The man of my dreams?

Lyssnar på repriser av Christer i p3 medan jag städar upp i kaoset och äter frukost. Fredagsflörten är väldigt rolig, det är ju fascinerande hur vi attraheras av så totalt olika saker.

Kom att tänka på min iakttagelse häromkvällen när jag kurerade mig från sviterna av min magsjuka genom att äta oliver, brieost och se på film. Tänkte då att en blandning av
Seth i The OC och Miles i The Holiday nog skulle vara min drömkille. Lite töntig, fantastiskt rolig sådär att jag skulle skratta tills jag grät, men inte heller bli rädd när jag grät för det sorgsna. Som skulle skriva en låt till mig och dansa tryckare i köket. Väldigt snäll, och skulle uppskatta att se på klassiska filmer, läsa böcker och tillbringa en lördagskväll på middag tillsammans med 80-åringar. Intellektuell. Och så bruna lockar i nacken och ett charmigt leende.

(Och om jag någon gång vill ta tillbaka detta något cheesy uttalande skyller jag på att man inte riktigt är sig själv när man är sjuk och att hela världen ter sig helt underbar när man inte mår illa och kan äta, dricka och stå på benen igen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback