In another place, another time

Kom att tänka på tiden då jag var en hederlig knegare och letade upp en lista vi skrev en gång under en natthelg. Ni vet när man är sådär lagomt trött och sliten och humorn når nya höjder. Så, favorit i repris:

Varför vi älskar vårt jobb:
* Närheten till det vanliga folket (arbetarklassen).
* Att få privilegiet att arbeta med kvalificerad och välutbildad personal.
* Jag har alltid velat jobba med djur.
* Det är flott.
* Jag får lyssna på så bra musik som inte känns uttjatad.
* Man ser lätt maskulin ut i jeanshöftskynke.


Kommentarer
Postat av: Linda Jonsson

arbeta me djur..HAHAHA!!!

Postat av: Dragan

Hahaha, alltså jag tror jag var med och skapade den där listan?! Man ser lätt maskulin ut i jeansskynke låter som en av mina tankar.. Kan detta stämma?

2008-09-11 @ 18:49:41
Postat av: Sara

"jag har alltid velat arbeta med djur" och "det är flott" hihi

2008-09-12 @ 11:39:08
URL: http://masterkatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback