Kanske sommarens roligaste (och definitivt längsta) sms

Förkunskaper: Max är en hamburgerkedja där jag jobbat i typ två och ett halvt år. Smset kommer från en av mina festliga före detta arbetskompisar som ännu inte helt slagit sig loss.

"Haha. Nu ska du få höra nåt konstigt som jag drömde inatt. Jag verkar bli helt knäckt av att jobba på Max. Drömde att det kom in en jättestor älg på Max som la sig och vila bak i köket. Självklart var det jag som skulle jaga ut den, så jag gick bak å försökte men då hade den somnat. Så jag knuffar lite försiktigt på han å säger att han inte kan ligga å sova i köket. Då börjar han prata med trött seg röst: ’mm jag ska bara ligga en liten stund till'. Påminde om hur jag är då jag är trött. Så självklart så lät jag han ligga och gick fram och jobbade ett tag till. Sen efter ett tag så prövade jag igen, men nu la jag ett spår med minimorötter ut genom bakdörren. Då lunkade han iväg sakta. Sen vaknade jag. För nån vecka sen flög det ju in en duva som jag fick styra ut, så det va ju nästan sant."

Kommentarer
Postat av: Linda Jonsson

haha, vilken festlig dröm..

Postat av: Helena

Haha

Jag har fått samma sms...hahah, tobbe.,.

2008-09-11 @ 17:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback