Allt och lite till.

Jag tror bestämt att jag har tagit en bloggpaus. Och det känns som om den kommer att bestå ett tag.

 

Jag har för mycket annat att göra, tiden räcker liksom inte till att fånga tankarna, sortera och skriva ner dem. Det är skola på 125 % - statsvetenskap och foto - en ny lägenhet att pyssla med, vänner att få besök av, besöka och lära känna, artiklar att skriva, böcker att läsa, bär att plocka, dansgolv att inta, pjäser att se, konserter att lyssna på, kids att hänga med, föreläsningar att förbereda och genomföra, städer att besöka. Och mycket av det som studsar omkring inuti gör för ont eller är för förvirrat att dela med hela världen. Eller så känns det totalt oväsentligt, eller är för fint och skört för att beskrivas.

 

Någon dag framöver kanske jag kan skriva det där inlägget som ligger som ett lock över allt det andra. Det som jag har författat så många gånger i mitt huvud den senaste tiden. Med rubriken ”Om kärlek eller Jag vill ha en trädpojke med partyhatt”.

 

Till dess: Ta hand om varandra och lyssna på världens bästa Nours sommarprogram.


Kommentarer
Postat av: Daniel

Kärlek, trädpojke och partyhatt. Onekligen tre ord som väcker nyfiken het. Hoppas att pausen inte blir allt för lång!

2009-09-17 @ 08:39:15
Postat av: Felicia

Åh, tack! Va bra blogg du har. Nours sommarprogram är verkligen något att lyssna på!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback