Mardröm

I natt drömde jag att jag befann mig i en skog. Det låg barn på marken. En var naken och blodig. Det kom fram en man mot mig och min vän. Han hade en kniv i handen och hotade oss. Hans hand var blek, på gränsen till genomskinlig, och han hånlog jättenära. Men jag bröt kniven ur hans grepp. Sen högg jag honom flera gånger tills han dog.

Och sen vaknade jag och satte mig upp i sängen, andfådd och väldigt törstig. Och ville inte somna igen, trots att jag var tröttast.

Ibland känner jag mig så himla trasig.

Kommentarer
Postat av: Tessie

Ursch.. jag drömmer också extrema mardrömmar. inatt drömde jag att jag mördade HELA natten. hur många som helst. man kan känna sig fucked up efter en natt med sig själv ibland..

2008-09-11 @ 16:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback