Härligt, eller?

Jag kan aldrig bestämma mig för om det är skönt eller bara äckligt när jag sätter mig nånstans och platsen redan är uppvärmd. Som på bussen häromdan. Antingen kan man liksom fortsätta på sin första känslo-impuls 'mm, sl har visst börjat satsa på rumpvärme - way to go!' eller så inser man faktum, att värmen kommer från nån annan människas stjärt (med eventuell extra hetta från lite utsläppt gas). Det känns i alla fall bäst att, dock mot bättre vetande, tro på alternativ nummer ett.

Kommentarer
Postat av: Linda Jonsson

haha, fast dom kommer väl ändå aldrig börja me stjärtvärme.. det är fis fis fis!! usch va äckligt.. jag ska aldrig mer sätta mig på en redan uppvärmd plats..oundvikligt kanske.. i Etiopien kan man förresten råka sätta sig där någon kissat..inte så vanligt men det har hänt..

Postat av: Anna

Hahahaha...

2008-09-18 @ 17:51:50
URL: http://annahaggis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback