Hon är ung, det händer mycket i henne, runt henne.


Fotograf: Andreas Joakimsson för Ikon1931


I det senaste numret av
Ikon kan ni läsa flera grejer jag har skrivit. Det bästa är att läsa papperstidningen eftersom den är grymt mycket snyggare med bättre layout och fler foton (köp på Pressbyrån!), men i brist på den riktiga varan kan ni checka ut vissa av texterna på hemsidan:

Opinion - Om att bära varandras bördor.
Nour - Ett personporträtt på skådespelaren och komikern Nour El-Refai.
Sofies kamp - Om ett besök på folkhögskolan Furuboda och ett möte med cp-skadade Sofie.
Redaktionspresentation - Frågor och svar om mig.

Kommentarer
Postat av: Mirjam

Värsta kändisen!

respekt.

2008-10-21 @ 17:41:02
Postat av: Amanda

Hej! Klart jag läser IKON, och jag tror att det är så jag har fått tag på din blogg. Hur du har fått nys om min blogg är dock ett mysterium för mig.. Jag har iofs varit på samma OAS-läger som din vän Johanna som också skriver i IKON, men det var för länge sen när jag inte hade någon blogg. Men kul att du läser i varje fall!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback