det gäller än, kära du


Till min vän H


jag älskar dig för att

du blir arg på mig när du ser mig hålla i en cigarett
och säger att jag inte får röka, (trots att du gör det själv)
för att du bryr dig så mycket om mig

du berättar allt för mig
att du litar på mig så

du bjuder mig på Proviva blåbärsdryck när ni dricker vin
och vill vara med mig hålla mig i handen dansa med mig
trots att du är full och inte jag
att du inte försöker få mig att vara någon annan än jag är

du presenterar mig som din bästa kompis

du håller mig i handen när den skakar
och säger Bry dig inte om honom du är mycket finare
än henne han står och pratar med och det är ju ingenting
och sen, när det ändå var någonting
att du inte hejar på honom för att han visade sig vara ett svin
som du sa

Kommentarer
Postat av: H,,

Men älskade sötaste vän!! Vad du är fin! Jag älskar dig!

2008-10-30 @ 21:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback