we kiss those dearest to us at midnight

det sägs att förväntningar är av ondo
för det blir aldrig lika bra som i din fantasi
I’ll rather be taken by surprise

men det skiter jag i!

för nu drömmer jag om snödrivor högre än jag, trädgräns bortom skogen bakom gården, vänner för många för att få plats i en stuga, längdskidsturer och fjäll att åka vilse på, landskap att bländas av, promenader med knarr under stjärnhimmel och en träkyrka där golvet sedan tidigare torkat in mina tårar och väggarna fångat upp och sparat mitt skratt.

nej, det kan inte bli dåligt
men det kan bli helt fantastiskt

Kommentarer
Postat av: Clara

självklart!





(haha, jag är trogen besökare här idag! :)

2008-11-04 @ 23:04:29
Postat av: johanna

SJÄLVKLART

2008-11-05 @ 22:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback