Tv:n står på hög volym

Sitter på mitt golv.
Runtomkring ligger nästan hela min garderob (och massa massa andra grejer med), vilket är alldeles för mycket kläder för att packa ner, men hur ska jag veta vilka kläder jag vill ha på mig den typ 25 juli? Om man ska packa för en hel sommar så vill jag ha med mig typ allt. Vilket inte går.
Slutsats: Det går dåligt att packa.

Har tv:n på så högt ljud jag vågar klockan halv tolv en söndagkväll. Vet inte vad det är för program, huvudsaken är att det inte är tyst.
Har hetsätit massa vit choklad.
Och läst Alex Schulmans blogg.
Är trött men vill inte lägga mig förrän jag vet att jag somnar på en gång.
Saknar er (dig).
Slutsats: Jag är lite ledsen.

Kommentarer
Postat av: maja

Välkommen hem min vän! Skönt att se dig igen..

2007-06-07 @ 19:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback