Sen sist i bilder

Kom hem från Kroatien igår. Brunare, lugnare och massa minnen rikare. Det var bra.
Bilder därifrån kommer senare.

Först dags att ta igen tiden innan dess.

Mina två söta kusiner Simon och Sandra tog studenten.



Yngsta lillebror Adam gick ut nian (!)


Så det var ett väldans firande med släktkalas och middagar och fika omvartannat.

Men hann med att ta det lite lugnt i gräset också mellan varven.


Sen var det personalfest. Skippade ena halvan med paintball (hade dock varit grymt kul, får bli en annan gång!) för att hinna fixa alla grejer jag inte hunnit med och för att försöka kurera mig lite då var lite småjuk och inte ville bli sjukare inför resan. Middagen och 70-talsfesten var jag dock med på!

1.2. 3. 4. 5. 6.

1. Jag och bror är fina i våra outfits. Polo är hett, det har jag alltid sagt.
2. Dansa är ju det festligaste. Här WMCA. Jag höll igång tills fötterna i mina platåstövlar sedan länge skrikit stopp. Det är roligt Lina, du dansar mest trots att du inte är full. Haha, det var grymt roligt. Dansa gör livet roligare.
3. Jag och finaste Helena.
4. Yeah. Coola gubbar. Lösmustach är det fräschaste. Gillar extra mycket gummisnoddsmustachen. Hahaha.
5. Tobbe - lösmustachens fader tog hem hela utklädningstävlningen. Och jag menar, vem kan mäta sig med en sån skönhet?
6. Tre fina festarrangörer. Jag gillare!

Kommentarer
Postat av: Linda Jonsson

Lina, jag saknar väl dig, varför ringer du aldrig upp..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback