Framtiden?!

I dag var jag på Studieplus på vägledningssamtal inför vad jag vill plugga, förhoppningsvis till hösten. Dom är typ de bästa jag vet. De tar alltid tid för mig, är duktiga, ställer massa smarta frågor och lyssnar. Jag var där i typ två timmar. Ibland tycker jag synd om de stackars studievägledarna som måste lyssna på mig och mina livsfunderingar, när jag kommer igång kan det gå många timmar, haha.
Tror i alla fall att jag blev lite klokare, efter lite förvirring i mitten av samtalet så kom jag nog på slutet fram till det jag tänkte i början. Men nu är jag lite mer säker på det, så det känns ju skönt. Det krävs lite trixande bara, och lite mer funderande, men jag har ju någon månad på mig så det ska nog ordna sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback