"Jullov"

Jullov!!
Eller ja, snarare "jullov". Med typ 1200 sidor att plugga in till en tenta och ett stort grupparbete som ska vara klart efter nyår så känns situationstecknen mest korrekt. Men trots detta längar jag galet mycket (och har så gjort den senaste månaden) efter min familj och även efter deras kylskåp, mat, kramar och hus. Och efter alla saknade vänner. och älskade Norrland. I morgon är jag hemma igen. 

--------------------------------

Om man någon gång ska bli väckt mitt i natten så är definitivt det roligaste sättet att höra en vän prata osammanhängande men klart och tydligt i sömnen. På engelska dessutom. Jag skrattade och försökte verkligen memorera replikerna, men en sömnig hjärna glömmer lätt.

--------------------------------

Jag trodde att högskolan skulle vara annorlunda. Att man skulle kunna genomföra ett grupparbete utan att först behöva övertyga de andra. Men nej.

--------------------------------

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback