Vårkänslor

Kopierat från min klasskompis Mirjams internetdagbok:

Dagens citat tilldelas min kära klasskompis Lina. Hon, jag och Sofia satt i observatorielunden och lapade sol på lunchrasten. Plötsligt kommer Idol-Danny och sätter sig mitt emot oss på andra sidan en tom damm. Lina verkar ha problem med att inte stormglo. Sen tar Idol-Danny av sig tröjjan och sitter i bara linne. Då kan Lina tydligen inte ens slita blicken från honom medans hon surmulet säger " det borde va förbjudet att ha bara linne på sig i offentliga parker när man är så
snygg". Ungefär här låg jag i en hög på marken och kunde inte sluta skratta....

Haha. Ja så kan det gå när våren kommer för snabbt.

Kommentarer
Postat av: Emmet

Ja, det är ju inte lätt att behärska sig.

2007-04-10 @ 20:03:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback