Tittarstorm

Jag sa det.
Om inte Cissi eller Johan åker ut i dag är det en skandal.
Det sa jag innan de hade framfört sina dåliga uppträdanden i fredagens Idol. Och jag sa det efteråt med.
Och en
skandal blev det. Danny, den sötaste, åkte ut istället. Hallå, han hade ju typ allt. Han kunde sjunga, dansa och le sött (fast han kunde gärna ha klippt sig).
Jag vill som en protest sluta titta tills de har åkt ut. Vet dock inte hur stor inverkan det skulle ha.
Men misströsta inte, jag har nämligen lösningen! De måste bara ändra lite i själva upplägget. Men förslaget i korthet lyder så här: Rösta ut den som ska ut! Ni vet, lite som Robinson. Man vet ju alltid vem som var sämst, men det är som svårare att säga vem som ska vinna, de utvecklas ju hela tiden.
Well, i alla fall så bör vi då först rösta ut Johan. Och sen Cissi. Men efter det blir det svårt. Men jag återkommer. (Det är ju det som är så svinigt bra grej med min röstning. Fattar ni?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag håller med ju! helt stört det där. än fast jag ju inte har varit så värst me. men jag såg reprisen idag och vart ledsen! smart idé dock.. kärlek!//Therese

2006-11-05 @ 22:08:51
Postat av: Ali

det handlar om pengar.. gillar man flera så ringer man på flera! ska man rösta ut nån röstar man bara på en. :(

2006-11-06 @ 13:42:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback