Snyggast i klassen?

I dag lekte jag en festlig lek med några klasskompisar. Alla skrev ner tre saker om sig själva på en lapp, med olika svårighetsgrader. Sen skulle det i lag listas ut vem det handlade om, på så hög svårighetsgrad som möjligt. (Mitt lag vann, yeah.)

Kom fram till att det vore rätt så lustigt om det avslöjades lite oväntade saker.
På 5 poäng. Jag har bytt kön.
(Extra jobbig grej om man vågar sig på en gissning och den visar sig vara felaktig)
På 3 poäng. Jag har silikoninlägg och har opererat näsan.
(Alla börjar diskret kolla sig omkring)

Eller om någon tyckte inte så självklara saker var fakta.
På 5 poäng. Jag är snyggast i klassen.
På 3 poäng. Jag är smartast i klassen.
På 1 poäng. Jag är bäst i klassen.
Hallå, ingen som gissat rätt än?

Hahaha.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha! Vilken rolig lek... Lustigt om de avslöjades sånna saker, jag skulle fatta 5 poäng att det var du! :)

2006-11-09 @ 10:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback