Bussen igen

Kom sent ut till bussen som vanligt, tittade på klockan och tänkte att; "Nej, det finns inte en chans att jag hinner med bussen". Var så pass sen att jag började springa, för att hinna med den andra bussen som går lite senare men längre bort från huset. Springer över vägen och joggar friskt framåt längs trottoaren. Det är bara det att när jag springer förbi min vanliga busshållplats, som jag alltså nu passerar på andra sidan vägen, inser jag att min buss inte alls har gått, då det är fullt med människor i busskuren. Så jag gör en tvärnit, u-svänger - fortfarande springandes - över vägen och joggar fram och ställer mig vid busshållplatsen. Ser oberörd ut, tar fram ipoden och låtsas lyssna på musik.

Hahaha, skulle ha velat se hur jag såg ut. Väldigt konstig skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha! "..ser oberörd ut, tar fram ipoden och låtsas lyssna på musik" då vek jag mig dubbelt och la mig på golvet och skrattade..typ..skulle vilja se dig där..hahaha. puss

2006-12-06 @ 18:18:04
Postat av: Anonym

alltså det förra inlägget va från mig..helena alltså..glömde skriva namn..hihi

2006-12-06 @ 18:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback