köttsliga drömmar

i natt drömde jag att jag åt upp en stor köttstek. inte förrän efteråt när hela var uppäten kom jag på att jag ju är vegetarian. men då var det ju liksom för sent.
och sen skulle jag på en grillfest, så jag skulle köpa med mig sojabiffar. paketet var grönt som vegetarianmat brukar se ut, och jag åt glatt. tills jag läste på kartongen "köttet kommer från ...". åh nej.
hela natten letade jag också frenetiskt efter min nya dyra kamera som jag klantigt tappat bort.

tillbaka i verkligheten står min kamera på bordet och jag ska äta veggobiffar till middag. skönt.

Kommentarer
Postat av: betraktaren

nyfiken:
- varför är du vegetarian?
- vad läser du?

fin en blogg. tack.

2008-02-25 @ 22:31:25
Postat av: Sebastian

allvarligt!? är kameran borta? då behövs tro. det måsta ordna sig.

2008-02-28 @ 10:06:59
Postat av: Sebastian

hittar du kameran får du väl visa ö-viks bästa sidor för att få mig norrlandsfrälst, men det tror jag aldrig kommer hända. haha.

2008-02-28 @ 14:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback