ung och fräsch

jag var och hälsade på min bror i hans nya hemort umeå i fredags. var med på en läkarföreläsning (och fattade vad den handlade om), handlade på världens största ica maxi (i alla fall enligt alex som var mäkta imponerad av dess storlek - själv tyckte jag att det var lika stort som alla andra maxis jag varit på), blev bjuden på linsgryta och blåbärspaj, lärde mig lite thaiboxningstrix, såg på våra värsta år och förstod inte riktigt komiken och spelade tv-spel med hans tre klasskompisar och kom sist nästan hela tiden (det var ett dåligt spel).
i dag fick jag ett sms av alex. hans klasskompisar hade tydligen gissat hur gammal jag var. en av dem hade gissat på sexton. ung och fräsch, det är jag det.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha! Ja, det väger väl upp dina "höga" vuxenpoäng! Själv blev jag 36 år, gammal och gift det är jag det!

2008-04-07 @ 19:52:13
Postat av: alexander

du är fresh, fresh, fresh. delifresh, fresh, fresh!

2008-04-08 @ 01:17:26
Postat av: M Hedström

Hej Lina!
Din mamma tipsade om vuxentestet som du länkade till så nu har jag läst din blogg också... Du är riktigt duktig på att skriva du.
Jag blev 34.3 år enligt testet... Vet inte riktigt hur jag ska ta det... Det är ju lite mer än mina snart 29 men betydligt mindre än mina uppskattade 3000 de dagar som jag är som tröttast : )
Hoppas att du har det toppen!

Kram M

2008-04-08 @ 18:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback