Trött

Jag är trött.
Och längtar hem.
Mitt rum är grymt stökigt och jag orkar inte laga mat längre.

Jag har en teori om att rörigheten och energinivån i mig avspeglas i mitt rum. Energin till att plocka undan, diska och dammsuga finns verkligen inte just nu.
I dag köpte jag en micropizza. Tänkte att det kanske är lite bättre än att bara äta havregrynsgröt.
Jag önskar att det vore jullov, att jag var hemma hos mamma och pappa i ett stort städat hus med ett fullt kylskåp och fick mat lagad till mig. Dessvärre är det en månad kvar till dess. Klarar nog mig inte såhär till dess. Antingen dör jag av näringsbrist (men jag äter i alla fall vitamintabletter lite nu och då) eller av dammallergi.

Nu tänker jag sova. Bara ta av mig tröjan, släppa ner den över kanten från sängen. Skita i att borsta tänderna eller tvätta bort sminket. Orkar inte. Skit också, måste släcka lampan i hallen. Godnatt. 

Kommentarer
Postat av: johanna

kom hem till mig och drick lite hångelte nästa gång du tröttnar, jag lovar du ska få god mat också. pusspuss!

2007-11-22 @ 13:07:59
Postat av: Helena

Känner igen känslan gumman. Orkar inte heller. November är sämsta månaden i hela världen. Ibland kan jag nästan börja tro lite på det där med depressioner. Men bara ibland. Saknar dig!! Bara en månad kvar nu!! Tusen pussar!!

2007-11-25 @ 19:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback