Kjolpanik

Ibland inser jag lite mer tydligt att det måste vara något fel på mig.

Sitter på den lilla lilla skoltoaletten, tittar ner på mina rebellskor och får helt plötsligt panik.
Var är min kjol?
Och börjar allvarligt lägga upp en strategi på hur jag ska ta mig hem i enbart ett par tajts utan att skämma ut mig totalt och undrar samtidigt hur dum man egentligen kan vara om man lyckas tappa bort sin kjol. Men så är det som att logiken ändå vinner. Jag hade ju på mig kjolen när jag gick in på toaletten, så var kan jag ha tappat den liksom? Och flyttar blicken lite och inser att jag dragit upp kjolen till midjan istället för att hasa ner den.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, men alltså hur fick du för dig att du tappat den?!

2007-11-06 @ 22:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback