Ja... om typ ingenting

På sistone har jag mest skrivit. Andra saker än på bloggen alltså. Det här till exempel.

För övrigt funderar jag över hur väl man egentligen ser in genom grannars fönster? Jag inbillar (intalar) mig att mina mittemotgrannar inte ser något, men när jag upptäcker att jag ser in i deras lägenhet börjar jag tveka lite. Nej, om mina grannar ser mig halvnaken lite nu och då så får det stå för dem. Man kan faktiskt blunda. Mitt rum är så litet så det är i stort sett omöjligt att undvika i alla fall.

Det har börjat någon sorts revolution här på Odenplan. De vill bygga en underjordisk galleria här (trots att det är gångavstånd både till centrum och till Västermalmsgallerian, vad är poängen?). Som ett tecken på sin ilska och uppror så hänger folk ut röda sjalar, tygstycken, tröjor och dylikt från sina fönster och balkonger. Lite läskigt, nästan som nån sorts krigstämning. Jag tycker mest att det är festligt, haha. Eftersom jag har mitt fönster mot en innergård så känns det lite onödigt. Annars skulle jag lätt offra en tröja för den goda sakens skull.

Kommentarer
Postat av: johanna

hahaha! du är skön lina, kul att träffas!ska läsa kärleksspråkartikeln imorgon på min rast också. puss!

2007-11-08 @ 00:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback