Ett sunt mobilberoende

På msn igår med H som tappat bort sin mobil:
- Gaah, min tvätt! Jag måste springa.
- Ok, men jag är i Kungsträdgården runt 19, så vet du var du kan leta efter mig.
- Men hallå, hahaha, hur ska jag hitta dig där? Lär ju va massa folk.
(Rixfm-festivalen var där)
- Men jag lär stå nånstans nära fontänen.
- Ok... Hej!

Dagens lärdom, då jag lite senare småskrattandes för mig själv i den fullsmockade kungsträdgården går ett tredje varv runt den enorma fontänen, vid jämna mellanrum stannar upp och hoppar lite lätt upp och ner för att se något över alla längre människor (dvs typ alla) med E-type skrålandes i bakgrunden:
Man klarar sig inte utan mobil. Det är det jag alltid sagt.

(Om någon undrar: Ja, jag hittade H lite senare. Dock inte i Kungsträdgården. Haha.)

Kommentarer
Postat av: samwise

haha va d roligt att höra om den situationen eller... sunt mobilberoende.. frågan om sunt leverne och stress blir väl en aktuell fråga och snarare hur mycket panik man får ha över att tappa bort sin mobil..

2007-07-02 @ 21:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback