Att koppla av

Förutom rent självklara grejer som en soffa och en tv och choklad att äta så får även andra saker mig att koppla av.

Jag älskar att handla mat. Gå omkring i stora mataffärer, räkna ut vad som blir bäst och billigast, tänka i recept, kolla veckans extrapriser och ha ett fullt kylskåp. Kan gå omkring i flera timmar och blir lugnare och nöjdare.

Dagens efter-tenta-plan var att gå och lämna blod. Att få halvligga i en stol och bli ompysslad (well, nästan i alla fall, beror på hur man ser det) av snälla sköterskor, bli bjuden på gott fika, inte kunna göra något annat än att tänka för mig själv. Det skulle bli min belöning. Men de stängde tydligen klockan två på fredagar. Typiskt. Får ta en hård lussebulle istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback