Soffsovningsäventyr

Sover


Min kombo Linda och jag tyckte att det vore festligt att bygga en koja att sova i. Vi gav dock upp innan vi ens hade börjat bygga, eftersom vi inte hittade något lämpligt att bygga med. Hade annars varit en festlig idé. För att kompensera kojan-som-inte-blev tänkte vi istället sova i varsin soffa i vardagsrummet (?). Jag fick den stora eftersom jag skulle till skolan dagen därpå. Där sov jag gott (var däremot inte så mycket mer spännande än min säng kanske tio meter därifrån). Linda fick alltså den lilla soffan, och trots att hon inte är den längsta på denna jord, fick hon inte riktigt plats. Så när jag vaknade på morgonen låg hon i sin säng, hon hade bangat. Vilken en. Jaja, vad gör man inte för lite spänning i vardagen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ni är väl för lustiga! Äh, nu ska jag göra fruktsallad! Mums!

2006-11-27 @ 20:28:02
Postat av: Malin

Japp, det var jag!

2006-11-27 @ 20:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback