Soffsovningsäventyr, del 2

I natt avgjordes den andra delen av soffsovningsexperimentet. Förra gången bangade ju Linda, hon skyllde då på att hon fick sova i den mindre tvåsitsoffan, medan jag fick den större tresitssoffan. Vi beslöt därför att göra om det hela, men den här gången byta plats.

Linda gick ut tufft och lovade revansch:
"Men jag ska ha min revansch, inatt kanske det kommer att ske, då får hon minsann prova på den yttepyttelilla pjäsen till sovplats.. Då får vi väl se vem som är en banger.. Moahahahahaha...."

Vi laddade upp rejält med "Ett Herrans liv" där Fredrik Reinfeldt var gäst hos Filip och Fredrik (haha, jag gillar dom) och fortsatte med två avsnitt av Scrubs. Sen var det då dags...

Tror jag inte känt mig så nöjd och stolt på länge då jag vaknande i morse efter att ha sovit gott hela natten i min lilla soffa och upptäcker att Linda har bangat igen! Hahaha, jag ville bryta ut i ett gapskratt men höll mig. Snacka om revansch. Tss.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hahaha...fy vad ni är roliga!!

2006-11-29 @ 20:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback