Jag vill bli kär

Jo. För första gången på flera år känner jag att det skulle vara väldans trevligt å hitta någon att vara kär i (och att denne någon vill vara kär i mig tillbaka såklart). Vårkänslor i december. Mystiskt.

Helst skulle jag och Seth i OC bli kära. Han är rolig, snygg och sådär lagomt töntig så han inte bryr sig om vad alla tycker. Och så pratar han så sött. (Nä, jag är inte tretton och blir kär i rollfigurer på TV:n, men o m liksom). JC:s julreklam förförra året med Adam Brody var den första och enda gången jag har varit nära att köra av vägen för att jag fick lov att stirra på affischerna så.
Titta på honom bara! Mmm... (Ja, jag vet att jag är konstig, men hey!)

Adam
Brody

Kommentarer
Postat av: Helena

Du e så gullig gumman! Och han e tokhet! Precis som du!! Love you! Puss

2006-12-03 @ 14:27:47
Postat av: Dragan

Vem i hela världen vill göra en reklam med texten: "Byt kalsonger!" Killen måste ju anting vara väldigt ärlig och säga "hey, jag har inte bytt kallingar på ett tag men nu ska jag göra det, gör det du med!" eller bara väldigt väldigt lurad!

Postat av: Linda

hahaha, jag håller med dragan...

2006-12-05 @ 11:16:11
Postat av: finalillalina

Hahaha. Jaja. Jag gillar inte heller reklamen. Men han, han gillar jag =)

2006-12-06 @ 15:29:56
URL: http://finalillalina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback